Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Starbucks suger unge ansøgere til sig med frynsegode

Foto: Dansk Supermarked



Friday den 4 July 2014 kl. 14:05 - Kilde: Business Insider

I USA er kaffekæden Starbucks en ekstremt populær arbejdsplads. Populariteten skyldes et frynsegode, de unge jobsøgende higer efter.

Jobansøgningerne vælter ind hos kaffekæden Starbucks i USA, der er en ekstremt populær deltidsarbejdsplads for unge.

Sidste år fik Starbucks 4 millioner ansøgninger til et deltidsjob, men kun 50.000 blev ansat. Det svarer til lige over 1 procent.

Det skriver Business Insider.

Popularitet skyldes ifølge en Starbucks-ekspert, at selv deltidsansatte får lukrative frynsegoder. Blandt andet kan de unge på nogle universiteter få dækket undervisningsomkostninger af Starbucks.

- En ansat i Starbucks er typisk omkring 19 til 24 år, og blandt unge i den alder fylder uddannelse meget, siger Melody Overton, der er forfatter til en bog om Starbucks og blogger, til Business Insider.

Starbucks har også andre frynsegoder som for eksempel hjælp til sundhedsudgifter.

LÆS OGSÅ: Dansk Supermarked åbner flere Starbucks i de store byer

Læs hele artiklen på Business Insider


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD