Sportsmærke vil overhale Puma i 2015
Puma er lige nu verdens tredje største sportsmærke. Men det har et kendt amerikansk brand planer om at lave om på inden 2015.
Det trendy amerikanske sportsmærke New Balance mænger sig med toppen af sportsmærker. Virksomheden er i Danmark kendt for sine kondisko med et N på siden. Planen er at udfordre sportsgiganten Pumas tredjeplads på ranglisten over sportsbrands målt på markedsandele.
Det skriver den tyske avis Die Welt ifølge PEJ Gruppen.
Fodboldkontrakter og sats på metropoler
New Balance har netop indgået en aftale med den engelske fodboldklub Liverpool FC. Derudover satser adm. direktør James Davis på flere butikker i storbyer som Paris, London og Barcelona.
New Balance er den sjette største aktør i Tyskland. Virksomheden forventes at være god for 2,5 milliarder dollar i 2012 og 3 milliarder i 2013. Koncernen har 200 butikker i USA og 500 i asien.
(PEJ Gruppen)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter