Design selv dine sko i ny Puma-butik
Til oktober åbner skofirmaet Puma en ny butik i Danmark, hvor kunderne kan komme ind og designe deres sko helt selv.
Skal skoen være rød, med grønne snørrebånd og gul sål?
Det får kunderne i butikken Puma Creative Factory, der åbner i København, nu selv lov til at bestemme. Butikken vil være udstyret med en masse iPads, hvor kunderne selv kan designe alt fra sål og snørrebånd til hælekappe.
”Puma Creative Factory er et super sjovt koncept samtidig med at det er en fremragende branding aktivitet. Man bliver fuldstændig grebet af alle de små detaljer, man kan ændre og tilføje med blot et strøg på en iPad. For at man også kan forholde sig til hvordan materialer og farver ser ud ”in real life”, så er en del af vores set up noget der ligner et gammeldags skomagerbord, og indeholder prøver på alle materialer i alle farver, så man kan føle og se.” siger Pumas Marketingchef Mette Helm-Petersen i en pressemeddelse.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter