Sportskæde i nyt samarbejde med DBU
En dansk sportskæde indgår nu et partnerskab med DBU, der bl.a. betyder en fælles relancering af DBU's onlinesalg af merchandise.
SPORTMASTER og DBU har nu givet hånd på et nyt partnerskab.
De to har tidligere haft 24 års samarbejde, men med den nuværende aftale bliver partnerskabet centreret omkring landsholdet, børne- og ungdomsfodbold og ikke mindst de danske fodboldsfans. Det skriver de to samarbejdspartnere i en fælles pressemeddelelse.
Det udmønter sig blandt andet ved en fælles relancering af DBU’s websatsning, der tilbyder et bredere merchandise sortiment udviklet med input fra de danske fans.
For SPORTMASTER har det været naturligt at genoptage samarbejdet med DBU.
- Valget af DBU var oplagt. SPORTMASTER er en landsdækkende kæde med mere end 100 butikker, og DBU appellerer til hele Danmark. Vi ved, at vores kunder er vilde med fodbold, og derfor giver det rigtig god mening, at partnerskabet er koncentreret omkring både bredde- og landsholdsfodbold. DBU er inde i en spændende udvikling, og vi vil gerne være en del af den rejse, siger Jens Høgsted, der er adm. direktør i Sport Danmark A/S, der er kædeselskab for SPORTMASTER.
Partnerskabet løber til og med 2016.
SPORTMASTER har mere end 100 butikker rundt om i landet samt en netbutik. Nordic Capital købte kæden i 2012 og omdannede den fra en kæde af selvstændige butikker til en integreret kapitalkæde.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter