Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Smykkekæde jagter kærligheden

Foto: Plaza



Monday den 4 February 2013 kl. 07:50 af: Mette Winkler

Valentinsdag er lige om hjørnet, og selv om dagen er størst i USA, går Plaza nu i offensiven på Facebook for at sælge smykker til forelskede par i Danmark.

En kærlighedshistorie for to armbånd eller en middag. Smykkekæden Plaza Ure & Smykker indsamler kærlighedshistorier op til Valentinsdag og sætter præmier på højkant.

Skriver man sin kærlighedshistorie på Plazas Facebookside, kan man vinde armånd, og går man ind i en butik og fortæller den, kan man vinde en middag.

Smykker og kærlihed smelter sammen

Kampagnen er oplagt for smykkekæden, fordi det sætter to streger under sammenhængen mellem smykker og kærlighed.

- Smykker er noget af det dyrebareste, man ejer. Kærligheden og minderne, der ligger bag, kan være så ubeskrivelig stærke. Jeg har selv fået nogle manchetknapper af min far, som han havde på til sit bryllup, og i sommers havde jeg dem på, da jeg selv blev gift. Det betød rigtig meget for mig, og jeg kunne ikke drømme om at bære andre end dem, siger Thomas Kronevald Dusinius, adm. direktør for Plaza Ure og Smykker, i en kommentar til valentinskampagnen, der starter 4. februar.

Kærlighedshistorien, der startede det hele

Det var romerske præst Valentin, der for flere hundrede år siden trodsede sin konge, der havde bestemt, at soldater ikke måttes vies. 14. februar er det ifølge sagnet mindet om præsten, man fejrer. I sidste ende måtte han betalte for vielserne af forelskede soldater med sit liv.

LÆS OGSÅ: Dansk smykkegigant i samarbejde med tøjkæde
 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD