Smykkekæde jagter kærligheden
Valentinsdag er lige om hjørnet, og selv om dagen er størst i USA, går Plaza nu i offensiven på Facebook for at sælge smykker til forelskede par i Danmark.
En kærlighedshistorie for to armbånd eller en middag. Smykkekæden Plaza Ure & Smykker indsamler kærlighedshistorier op til Valentinsdag og sætter præmier på højkant.
Skriver man sin kærlighedshistorie på Plazas Facebookside, kan man vinde armånd, og går man ind i en butik og fortæller den, kan man vinde en middag.
Smykker og kærlihed smelter sammen
Kampagnen er oplagt for smykkekæden, fordi det sætter to streger under sammenhængen mellem smykker og kærlighed.
- Smykker er noget af det dyrebareste, man ejer. Kærligheden og minderne, der ligger bag, kan være så ubeskrivelig stærke. Jeg har selv fået nogle manchetknapper af min far, som han havde på til sit bryllup, og i sommers havde jeg dem på, da jeg selv blev gift. Det betød rigtig meget for mig, og jeg kunne ikke drømme om at bære andre end dem, siger Thomas Kronevald Dusinius, adm. direktør for Plaza Ure og Smykker, i en kommentar til valentinskampagnen, der starter 4. februar.
Kærlighedshistorien, der startede det hele
Det var romerske præst Valentin, der for flere hundrede år siden trodsede sin konge, der havde bestemt, at soldater ikke måttes vies. 14. februar er det ifølge sagnet mindet om præsten, man fejrer. I sidste ende måtte han betalte for vielserne af forelskede soldater med sit liv.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter