Sneaker-koncept opnår nyt rekordoverskud
Det kan være en særdeles god forretning at sælge sneakers til kvinder, viser et rekordregnskab fra dansk brand.
Siden opstarten i 2004 har den danske snkeaker-brand Naked udviklet sig til at være førende på verdensplan, når det kommer til at forsyne kvinder med sneakers.
Eller. Det er i hvert fald sådan, de præsenterer sig selv på LinkedIn. Men uanset hvad, så fortsætter den mindre danske virksomhed med at have momentum.
I årsregnskabet for 2016/17 ender det samlede overskud på 5,9 millioner kroner efter skat. Dermed forbedrer de rekorden fra det forrige regnskab, hvor der stod 4,8 millioner kroner på bundlinjen.
Naked har to butikker i København og en enkelt i Aarhus plus en international netbutik. På hylderne kan kunderne finde sneakers og accessories fra kendte brands som Nike, Adidas, Asics.
Bag million-forretningen står de to venner Tommas Olsen og Stine L. Pedersen.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter