Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Sender nye medarbejdere i butiks-praktik





Wednesday den 8 January 2020 kl. 11:38 - Kilde: FDIH

En televirksomhed udnytter sine salgskanaler og giver alle nyansatte i den digitale afdeling en praktikdag i en fysisk butik.

Alle skal være i stand til at lytte til kunderne. Det gælder også for de nyansatte i televirksomhedens 3’s Digital-afdeling, skriver FDIH.

De bliver alle sendt ud på en obligatorisk endagspraktik i en af virksomhedens fysiske butikker og skal desuden lytte med hos kundeservice - alt sammen for at blive klogere på kundernes behov.

- En stor del af vores arbejde med at optimere brugeroplevelsen online er naturligvis baseret på kundedata, siger Morten Storm Lind til FDIH. Han er Head of Digital hos 3.

- Men med ensidig brug af data risikerer man, at kunderne bliver en abstrakt størrelse, som man kun kender gennem sit web analytics tool og spørgeskemaundersøgelser. Derfor satte vi os for at udnytte det potentiale, der ligger i, at vi kan møde vores kunder gennem mange forskellige kanaler, fortsætter han.

Mødet mellem den digitale og fysiske del af forretningen skal være med til at styrke samspillet. Det handler om at gøre hinanden bedre og ikke se hinanden som konkurrenter, lyder strategien fra 3.

3 har 30 fysiske butikker over hele landet ifølge sin hjemmeside.

LÆS OGSÅ: Butikker kæmper for at holde trit i omnichannel-kapløbet

Læs hele artiklen på FDIH


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD