Sådan vil Mobilepay sikre sig mod brugerflugt
Danske Bank, der står bag den populære, mobile betalingsløsning, inddrager butikkers kundeklubber for at sikre den fortsatte succes.
Ved at koble butikskæders kundeklubber på Mobilepay, så fordelsprogrammer og loyalitetskort samles ét sted, vil Danske Bank sikre sig mod brugerflugt.
Det fortæller Danske Bank, der står bag Mobilepay, til dagbladet Børsen.
- Vi skal lave Mobilepay til en schweizerkniv for betalinger. Det skal være mest muligt relevant for flest mulige danskere i flest mulige situationer, siger Mark Wraa-Hansen, chef for Mobilepay, til Børsen.
Det nye træk får ros af Jan Damsgaard, professor og institutleder på CBS
- Bøvlet ved at skifte mellem betalingsløsninger er stadig begrænset, men kundeklubberne er klart et led i at omfavne alle behov, siger Jan Damsgaard til Børsen.
LÆS OGSÅ: wipp erkender nederlag til Mobilepay - og satser på butikker
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter