Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Sådan vil Intersport have flere kunder

Foto: detailfolk.dk



Monday den 8 February 2016 kl. 06:10 af: Søren Duran Duus

I Danmark har verdens største sportskæde fundet en ny samarbejdspartner, som skal hjælpe kæden ’ud af profilgrøden’.

Ligesom mange andre detailkæder og andre brancher satser landets to største sportskæder, Intersport og Sportmaster, benhårdt på at opnå succes ved hjælp af omnichannel, hvor den fysiske handel og den digitale handel smelter sammen.

Tilmed skal kædernes øgede satsning på salg af de populære sneakers sikre dem en bedre position på markedet.

Med en ny samarbejdspartner håber Intersport nu på endnu bedre kort på hånden. Således har den danske del af Intersport valgt bureauet Marketsquare, som er ekspert inden for retail- og shoppermarketing.

LÆS OGSÅ: Pressede sportskæder satser på nye butikskoncepter

Folk har svært ved at skelne

- Vi er ved at lave et nyt strategisk kommunikationsunivers, som skal få Intersport ’ud af profilgrøden’. Intersport ligger i en profilgrød sammen med andre sportskæder, og folk har svært ved at skelne mellem kæderne.

- Det er Intersport godt klar over, og de har bedt os om at opbygge et konkurrencedygtigt kommunikationsunivers, fortæller strategi- og kontaktchef hos Marketsquare, Malene Leth, til detailfolk.dk.

Af hensyn til den forestående lancering af kommunikationsuniverset ønsker Malene Leth ikke på nuværende tidspunkt at gå i detaljer med projektet, som i sidste ende skal være med til at forbedre Intersports top- og bundlinje.

LÆS OGSÅ: Intersport i nyt millionunderskud



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD