Sådan vil Intersport have flere kunder
I Danmark har verdens største sportskæde fundet en ny samarbejdspartner, som skal hjælpe kæden ’ud af profilgrøden’.
Ligesom mange andre detailkæder og andre brancher satser landets to største sportskæder, Intersport og Sportmaster, benhårdt på at opnå succes ved hjælp af omnichannel, hvor den fysiske handel og den digitale handel smelter sammen.
Tilmed skal kædernes øgede satsning på salg af de populære sneakers sikre dem en bedre position på markedet.
Med en ny samarbejdspartner håber Intersport nu på endnu bedre kort på hånden. Således har den danske del af Intersport valgt bureauet Marketsquare, som er ekspert inden for retail- og shoppermarketing.
LÆS OGSÅ: Pressede sportskæder satser på nye butikskoncepter
Folk har svært ved at skelne
- Vi er ved at lave et nyt strategisk kommunikationsunivers, som skal få Intersport ’ud af profilgrøden’. Intersport ligger i en profilgrød sammen med andre sportskæder, og folk har svært ved at skelne mellem kæderne.
- Det er Intersport godt klar over, og de har bedt os om at opbygge et konkurrencedygtigt kommunikationsunivers, fortæller strategi- og kontaktchef hos Marketsquare, Malene Leth, til detailfolk.dk.
Af hensyn til den forestående lancering af kommunikationsuniverset ønsker Malene Leth ikke på nuværende tidspunkt at gå i detaljer med projektet, som i sidste ende skal være med til at forbedre Intersports top- og bundlinje.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter