Ny marketingchef for Intersport-fusion udpeget
Efter Intersport har sammenlagt driften med kædens største aktionær er en ny marketingchef for de samlede koncepter nu udpeget.
Fra 1. maj er der udpeget en ny marketingchef for Intersport Danmark, OBI Sport og OBI's samlede koncepter, erfarer Bureaubiz.
Det sker efter Intersports største aktionær, OBI Sport, i sidste måned overtog driften af kæden.
LÆS OGSÅ: Ny struktur skal styrke Intersport
Den nye marketingchef for de samlede koncepter bliver Line Lip, der har været marketingchef i Intersport siden oktober. Hun har tidligere siddet i en lignende stilling hos detailkæden Fona.
De sammenlagte marketingafdelinger får et samlet budget på 30 millioner kroner.
Line Lip siger til Bureaubiz, at opgaven blandt andet bliver at høste synergieffekten ved at slå to marketingafdelinger sammen.
LÆS OGSÅ: Intersport i massiv ekspansion
Læs hele artiklen på BureaubizFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter