Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Sådan bliver man Danmarks høfligste medarbejder

Paul William Ryan arbejder ud fra et hjemmestrikket motto, han kalder "de tre H'er", nemlig: Hurtighed, Høflighed og Hjælpsomhed. I efteråret 2012 fik han flest stemmer i DR-dk's afstemning som 'Danmarks høfligste medarbejder'.
Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 9 April 2013 kl. 08:15 af: Simone Hansen

Hvordan bevarer man overskud og høflighed i en travl discountbranche. Det spurgte vi Danmarks høfligste medarbejder om.

- Er du godt klar over, at han er Danmarks høfligste medarbejder? Spørger en ældre dame mig.

- Ja, vi er simpelthen så glade for ham, lyder det straks fra en anden dame ved siden af.

Detailfolk er taget på besøg hos Netto Roxy for at tale lidt med Paul William Ryan, der for nyligt fik flest stemmer i en afstemning på DR.dk som Danmarks høfligste medarbejder.

Og skulle den afstemning være gået ens næse forbi, gør stamkunderne altså hurtigt en opmærksom på det.

'Yndlings Nettomand'

Paul William Ryan er 28 år gammel og har siden han vandt afstemningen fået en del opmærksomhed, blandt andet på Facebook, hvor Netto lagde et mindre interview op med ham, der lynhurtigt fik mere end 2.600 likes.

- Paul er min absolutte yndlings Nettomand. Best ever!! Håber at hans venlighed og gode humør breder sig som ringe i samfundet.....Håber han altid bliver ved med at være sig selv.
Godt gået Paul : D, lød en af kommentarerne på Facebook.

- Jeg har fået en masse positiv respons, og det giver noget hver gang, det kan jeg ikke blive træt af. Og det betyder også, at jeg får lyst til at blive ved og lige gøre noget ekstra, fortæller Paul William Ryan, da vi spørger ham, hvordan det er at have vundet afstemningen.

Positiv respons

Han har siden afstemningen og videoklipper på Facebook fået masser af positiv respons fra Nettos kunder.

- Noget af det, der har gjort mig rigtig glad, er faktisk, at mange har skrevet inde på Facebook, at de også har en rigtig god og høflig kasseassistent i deres Netto. Det, synes jeg, er fedt at høre, når andre Netto-kunder også er rigtig tilfredse.

Læs, hvordan Paul William Ryan bevarer overskud og højt humør i detailbranchen og resten af interviewet her.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD