Så meget sparer kunderne ved at tjekke kvitteringen
Danskerne er dårlige til at tjekke deres kvittering i supermarkedet. Men der er mange penge at spare.
Rigtig mange danskere ser aldrig på kvitteringen, når de har købt ind i supermarkedet. Men det burde alle gøre, for der er mange penge at spare, forklarer Nordeas forbrugerøkonom Ann Lehmann til BT.
- Folks snyder sig selv, og de forærer bogstavelig talt penge til supermarkederne, siger Ann Lehmann Erichsen og fortsætter:
- Danskerne elsker jo gode tilbud og handler ofte efter dem, men det sker relativt ofte, at den rabat, supermarkedet skilter med, ikke går ind ved kassen. Jeg siger ikke, at de forsøger at snyde, men der sker fejl.
Hun har regnet ud, at man kan spare mere end 1.800 kroner om året på at kræve at få de rabatter, der ikke går ind ved kassen.
LÆS OGSÅ: Netsupermarked investerer løs - og indkasserer massivt tab
Læs hele artiklen på BTFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter