Reklame-gigant indtager Danmark
Konkurrencen på markedet for digitale reklameaviser bliver nu endnu hårdere.
- Bonial er den første platform, der hjælper dig med at forberede dine daglige indkøb uden at gå glip af et eneste tilbud.
Sådan lyder de lovende ord fra Bonial.dk, som er den nye aktør på markedet for digitale reklameaviser. Dermed er der fra i dag blevet endnu hårdere konkurrence på området herhjemme.
Shoppingportalen Bonial.dk er en del af den enorme tyske mediekoncern Axel Springer SE og leverer digitale tilbudsaviser via sin location-baserede mobilapp og hjemmeside. Efter indtog på det svenske marked, hvor blandt andet Ikea og H&M har valgt at annoncere via den nye shoppingportal som bindeled mellem detailhandlen og forbrugere, er turen nu nået til Danmark, skriver nyhedsmediet Huset Markedsføring.
LÆS OGSÅ: Derfor får reklamer mindre og mindre betydning
20 millioner månedlige brugere globalt
- Det her er fremtidens måde at nå forbrugerne på med gode tilbud. Færre og færre læser de trykte reklamer og tilbudsaviser, som distribueres i dag, og som oven i købet udgør et miljøproblem, siger Jaume Betrian til Huset Markedsføring.
Han er Executive Director og grundlægger af Ofertia.com - og ansvarlig for den danske forretning.
Bonial.dk administreres af spanske Ofertia.com, der blev opkøbet af Bonial.com Group i april.
- Vi er nu tæt på at have 20 millioner månedlige brugere globalt hos Bonial.com Group, og vores apps bliver gentagne gange ratet som nr. 1 i de internationale app-stores. Vi har bevist, at vi er et must-have for både detailhandlerne og forbrugerne på vores markeder, hvor vi i dag arbejder for de fleste førende detailkæder og er markedsledende på så godt som alle de vigtige detailmarkeder, fortæller Jaume Betrian til Huset Markedsføring.
Udover i Danmark konkurrerer Bonial-gruppen - med forskellige navne - i USA (Retale), Tyskland (kaufDA), Frankrig og Sverige (Bonial), Brasilien (Guiato) samt Spanien, Brasilien, Mexico, Colombia og Chile (Ofertia).
LÆS OGSÅ: Fakta fjerner reklamer fra populær app
Læs hele artiklen på Huset MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter