Poster millioner i feedback-platform til detailhandlen
Mange store detailkæder bruger feedback-platformen, som nu har fået en kendt erhvervsmand med ombord.
Danske Servicelovers har fået erhvervsmanden David Heinemeier Hansson ind som investor og medlem af bestyrelsen.
Servicelovers har udviklet et koncept til at give feedback til medarbejdere. Eksempelvis kan kunder give personlige anerkendelser direkte til medarbejderne på en touch screen-stander ved udgangen i en butik.
- Jeg ser et kæmpe stort og internationalt potentiale i Servicelovers som virksomhed og i det produkt, de tilbyder servicevirksomheder, fordi det kan være med til at tiltrække og fastholde dygtige medarbejdere i et glohedt arbejdsmarked, siger David Heinemeier Hansson i en pressemeddelelse.
Blandt brugerne af Servicelovers er Ilva, Jensens Bøfhus, Skousen, BabySam og Eventyrsport.
David Heinemeier Hansson er medstifter af management-applikationen Basecamp, der har udviklet sig til en milliardforretning, og desuden står han bag open source-frameworket Ruby on Rails, der er fundamentet for mere end en million websites verden over.
- Mange chefer benytter sig af ’bossware’, der overvåger medarbejdere til mindste detalje. Det har jeg ingen fidus til, for det dræber motivationen og skaber frygt, siger David Heinemeier Hansson.
- Servicelovers har i stedet fokus på kundernes anerkendelse af den enkelte medarbejder. Det giver mere motiverede medarbejdere, der føler sig værdsat – og bedre service for kunderne i restauranter, caféer og butikker, siger han.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter