Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Populære butikker tiltrækker hinanden

Foto: detailfolk.dk



Friday den 31 May 2013 kl. 06:20 - Kilde: Børsen

Det er ikke nødvendigvis antallet af fodgængere, der afgør om en butiks placering er god. Også de omkringliggende butikker spiller en stor rolle.

Der skal kendte nabobutikker til for at tiltrække andre anerkendte mærker og butikker.

De dyreste placeringer i det indre København er ikke nødvendigvis de adresser, hvor der kommer flest fodgængere forbi, men derimod adresser, hvor kendte internationale mærker ligger dør om dør, skriver Børsen.

LÆS OGSÅ: Udenlandske brands stiller store krav til Strøget

Derfor venter ejendomsselskabet Absalon & Co, som står for tre fjerdedele af butiksudlejningen i det indre København, ikke på, at en ejendom står tom, før man finder en udlejer. I stedet er man hele tiden et skridt foran og opsøger kontinuerligt de 2000 detailhandlende, man har i sin database. På den måde kan man matche butikkerne med de rette nabobutikker.

LÆS OGSÅ: Butiksudlejning går strygende på Strøget



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD