Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Opturen fortsætter i dansk væksteventyr, som aldrig har fået overskud

Foto: Mikkel Lauman



Tuesday den 23 November 2021 kl. 11:03 - Kilde: Børsen

Salget bliver ved med at stige på dansk modeplatform, hvor Anders Holch Povlsen sidder med ved bordet.

Toplinjen fortsætter med at vokse i modeplatformen Miinto, skriver Børsen på baggrund af årsregnskabet for 2020/21.

På et år er omsætningen steget fra 1 mia. kroner til 1,4 mia. Tallet dækker over det samlede beløb, som brugerne har brugt på platformen.

- Vi havde et mål om at nå 1 mia. kr. Det nåede vi sidste år, og nu har vi sat et mål på 1 mia. euro i genereret omsætning for vores partnere indenfor et overskueligt antal år, siger Konrad Kierklo til Børsen. Han er stifter og adm. direktør i Miinto.

Trods væksten har Miinto endnu ikke opnået et eneste overskud i sin levetid. Det sker heller ikke denne gang, hvor underskuddet lyder på 75 millioner kroner.

På Miinto handler kunderne direkte med de selvstændige butikker, som er en del af platformen. Det har Konrad Kierklo tidligere udpeget som en af virksomhedens store forcer: Forbrugerne værdsætter nemlig at købe tøj og sko af “rigtige” mennesker fra lokale butikker.

Anders Holch Povlsen er hovedaktionær i Miinto.

LÆS OGSÅ: Kendt modeplatform køber sig ind i lille københavnsk butik

 

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD