Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Modeplatform nåede over 7.000 ordrer i minuttet

Foto: Zalando



Wednesday den 4 December 2019 kl. 11:34 af: Redaktionen

En uge med med både Black Friday og Cyber Monday fik trafikken til at stige vildt hos modegigant på nettet.

Modegiganten Zalando kan nu gøre status for kampagnen Cyber Week, hvor både Black Friday og Cyber Monday falder ind under.

Da der var mest tryk på under Black Friday, fik Zalando omkring 7.200 ordrer i minuttet. Det er en klar forbedring af sidste års rekord på 4.200, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Samtidig endte Zalando med at registrere 840.000 nye kunder i perioden, hvor der blev solgt varer til en samlet handelsværdi, der er 32 procent højere end sidste år.

- Efter succesen med sidste års Black Friday besluttede vi os for at geare vores platform til at give vores kunder attraktive tilbud gennem hele Cyber Week, siger David Schneider, der er Co-CEO i Zalando.

Ifølge ham overgår resultaterne klart forventningerne.

- Årets Cyber Week markerer en milepæl for vores vækst og er endnu et skridt mod at blive et Starting Point for Fashion, siger David Schneider.

Zalando, der har Anders Holch Povlsen som storinvestor, er en onlineplatform for mode og livsstil. Virksomheden blev grundlagt i 2008 og har i dag 29 millioner aktive kunder på 17 markeder.

LÆS OGSÅ: Holch Povlsen scorede den store gevinst på Zalando-aktien

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD