Bandlyste kunder brokker sig over Boozt
Flere kunder føler sig uretfærdigt behandlet af Boozt.com, fordi de er blevet udelukket fra at handle hos modeportalen.
I de seneste dage har modeportalen Boozt.com afvist en række kunder, når de har forsøgt at afgive en ordre. Det skriver BT.
Kunderne har simpelthen returneret så meget tøj, at modeportalen har gjort brug af en særlig klausul for Fair Use til at udelukke dem fra at handle.
Hos Boozt ønsker salgs- og marketingchefen ikke at kommentere på enkelte sager. Men normale forbrugere skal ikke være bekymrede.
- Uden at sætte tal på det vil jeg sige, at det handler om at købe tøj på en normal måde. Det, vi forsøger at komme til livs, er så langtfra et normalt forbrug, at det skal man som normal forbruger overhovedet ikke være bekymret, siger Peter G. Jørgensen til BT.
Dårlige anmeldelser
Flere af de udelukkede kunder har fundet vej til Trustpilot, hvor de brokker sig over modeportalens beslutning og kvitterer med dårlige anmeldelser.
I mange af anmeldelserne fremhæver brugerne, at de ikke har haft en chance for at ændre deres vaner, før fælden klappede. En advarsel kunne være på sin plads.
- Har også fået en fairuse mail. Som andre skriver bestiller jeg ofte flere størrelser og modeller og beholder det som passer, skriver en bruger på Trustpilot.
- Jeg troede, det var det der var fidusen ved en webshop, hvor man ikke kan prøve tøj og sko. Ovenikøbet er både min mand og jeg nu spærret, selvom min mand aldrig bestiller noget, skriver brugeren.
LÆS OGSÅ: Nøglefigur trækker sig helt fra Boozt
Læs hele artiklen på BTFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter