Boozt satser på samarbejde med over 40 topmærker
Der bliver skruet endnu mere op for satsningen på eksklusive samarbejder hos Boozt.com. En række topmærker er med ombord.
Boozt.com er klar med en ny kategori for eksklusive samarbejder, hvor mere end 40 nordiske brands kommer til at designe tøj specielt til modervirksomhedens kunder.
Ifølge en pressemeddelelse fra Boozt.com skal det være med til at cementere positionen som ledende aktør på markedet.
- Boozt collabs (konceptets navn, red) er en mulighed for at udvide samarbejdet med nogle af vores bedst sælgende brands og samtidig kunne tilbyde vores kunder et eksklusivt udvalg af skræddersyede styles, designet efter hvad vi ser markedet efterspørger, siger Peter G. Jørgensen, Chief Commercial Officer hos Boozt.com.
- Det handler om at drage fordel af den viden, vi har om vores kunder og forvandle det til en unik shoppingoplevelse, fortsætter han.
Blandt de involverede modebrands er Coster Copenhagen, Résumé og Munthe. De vil designe kollektioner, hvor tøjet er tilpasset kunderne hos Boozt.com.
Hele Boozt opnåede en omsætning på 2,8 milliarder kroner i 2018.
Udover Boozt.com har virksomheden en outletdel, Booztlet.com, som også har fysiske butikker. Derudover findes der to Beauty by Boozt-butikker med skønhedsprodukter i Roskilde og København.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter