Optikerkæde lancerer ny strategi
Danmarks største optikerkæde med 148 butikker er klar med en ny marketingstrategi, der bl.a. skal skaffe nye kunder i butikken.
Profil Optik er nu klar med to film, nye postere og web-kommunikation, der skal sætte fokus på fagligheden i stedet for prisen.
Det skriver Huset Markedsføring.
"Nyd synet" hedder den nye strategi, der skal positionere kæden med 148 butikker som et fagligt meget stærk og cool brand. Adm. direktør for Profil Optik, Pia Huusfelt, siger til netmediet, at tilbuds-kommunikation alene ikke dur på den lange bane. Ambitionen er at få nye kunder til at få øjnene op for kæden. Man går især efter at overbevise de både pris- og modebevidste forbrugere under 40 år om, at Profil Optik rammer plet både fagligt om modemæssigt.
"Nyd synet”-kampagnen skal løbe på tv, når behovet er der, og på diverse web-sites mere eller mindre konstant.
LÆS OGSÅ: Profil Optik åbner ny type flagskibsbutik
Læs hele artiklen på Huset MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter