Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Optikerkæde lancerer ny strategi

Foto: detailfolk.dk



Monday den 23 February 2015 kl. 11:42 - Kilde: Huset Markedsføring

Danmarks største optikerkæde med 148 butikker er klar med en ny marketingstrategi, der bl.a. skal skaffe nye kunder i butikken.

Profil Optik er nu klar med to film, nye postere og web-kommunikation, der skal sætte fokus på fagligheden i stedet for prisen.

Det skriver Huset Markedsføring.

"Nyd synet" hedder den nye strategi, der skal positionere kæden med 148 butikker som et fagligt meget stærk og cool brand. Adm. direktør for Profil Optik, Pia Huusfelt, siger til netmediet, at tilbuds-kommunikation alene ikke dur på den lange bane. Ambitionen er at få nye kunder til at få øjnene op for kæden. Man går især efter at overbevise de både pris- og modebevidste forbrugere under 40 år om, at Profil Optik rammer plet både fagligt om modemæssigt.

"Nyd synet”-kampagnen skal løbe på tv, når behovet er der, og på diverse web-sites mere eller mindre konstant.

LÆS OGSÅ: Profil Optik åbner ny type flagskibsbutik

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD