Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Optikerkæde driller superligadommer

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 3 March 2015 kl. 15:23 af: Freja Thorbech

Profil Optik udnyttede et par omdiskuterede bedømmelser i en superligakamp til at promovere en service på de sociale medier.

Dommer Kenn Hansen var i den grad i fokus i weekendens superliga-opgør mellem Brøndby og FC Midtjylland

Dommeren uddelte blandt andet et rødt kort til Brøndbys Johan Elmander, ligesom mange af de blågule fans mente, at han overså et straffespark til holdet fra den københavnske vestegn.

Det udnyttede Profil Optik til lidt kærlig drilleri og en mulighed for at reklamere for sine synstest på de sociale medier. I et tweet skrev kæden:

- Må de danske fodbolddommere egentlig få en #synstest hos andre end sponsor? Tja, Kenn Hansen og andre er altid velkomne hos os! ;) 

Profil Optik er ikke den eneste optikerkæde, der har gjort brug af omdiskuterede situationer i fodboldkampe. Konkurrenterne fra Louis Nielsen udnyttede for et par år siden Shakhtar Donetsk spilleren Adrianos meget omdiskuterede mål mod FC Nordsjælland i en kampagne. Målet faldt efter et dommerkast og brød alle regler for fair play, og det udnyttede Louis Nielsen ved at trykke reklamer med et billede af en uforstående Adriano samt teksten "Sku' ha' gået til Louis Nielsen, Adriano".

LÆS OGSÅ: Optiker bruger skandalekamp i annonce



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD