Opsigtsvækkende reklame skal lokke kvinder til Superbrugsen
Med en utraditionel reklamefilm, som henvender sig til gravide og nybagte mødre, introducerer Superbrugsen et nyt tiltag. Se video.
Superbrugsen har i dag premiere på en utraditionel film, der viser, hvordan gravide kan scanne sig selv på en rigtig scanner i butikken, opstillet ved siden af en almindelig scanner, hvor man kan tjekke prisen på sine varer.
Scanneren er dog kun opsat i forbindelse med optagelse af en reklamefilm, fordi Superbrugsen introducerer en ny gratis ’babypakke’ til vordende mødre.
- Vi har valgt at introducere den nye babypakke udelukkende via vores egne, primært digitale kanaler. Til gengæld har vi satset på en kreativ præsentation af høj kvalitet, som vi tror kan blive delt i stort omfang på de sociale medier, skriver Superbrugsens marketingchef, Martin Dalsgaard Andersen.
Se den nye reklamefilm lige under denne tekst – eller tryk her
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter