Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Nyt samarbejde bag stor detailkonference





Monday den 25 March 2019 kl. 06:10 af: Lise Møller Schilder

To kendte aktører i detailbranchen er gået sammen om at skabe en ny detailkonference. Se programmet her.

Pej gruppen og Detailforum er gået sammen om at skabe en ny stor detailkonference. Det oplyser de i en pressemeddelelse.

Der er tale om en heldagskonference, som afvikles både i Aarhus og København, og som kommer til at beskæftoge sig med de nyeste trends indenfor detailhandel.

- Retailkonferencen er målrettet alle, der interesserer sig for fremtidens detailhandel og nethandel samt alle mulige kombinationer mellem disse. Konferencen er ikke branchespecifik, men ser på den generelle udvikling, udfordringer og muligheder samt de vigtigste trends, står der i pressemeddelelsen.

Fire temaer

Der vil i alt være 12 oplægsholdere, der kommer til at fordele sig over fire temaer. 

Tema 1: Udvikling og trends inden for fysiske butikker, nethandel og omni channel.

* Henriette Høyer, DIBS: Forbrugerne i Norden tænker forskelligt, når de handler på nettet.

* Stine Grubbe, Visual Merchandising specialist: Der er masser af håndtag at skrue på i den fysiske detailhandel. Hold op med at frygte nethandlen og aktiver butikken.

* Louise Byg Kongsholm, trendforsker: Sådan fastholder du den smarte forbruger, der stiller krav, er utålmodig og nysgerrig.

Tema 2: Fem detailhandelspraktikere bidrager med viden og perspektiv på trends.

* Henrik Libak, erfaren detailhandler: Tør øjnene! Der har aldrig været krise i detailhandlen.

* Michael Christiansen, erfaren detailhandler: Hvor blev købmandskabet af? Har digitaliseringen fjernet fokus fra det, der driver bundlinjen?

* Marianne Bedsted, Salling: Sådan revitaliserede vi Salling og fik 2 mio. mennesker til at besøge Salling Rooftop på to år.

* Jenni Ôsterlund, Sephora: Hvordan forbliver man relevant, skaber trafik og vækst som en international kæde?

* Frantz Longhi, Paustian: Den utrættelige designelsker og serieiværksætter puster nyt liv i Paustian.

Tema 3: Klassiske forretningsmodeller får kamp til stregen af nye måder at tænke kunderejser på.

* Jacob Fejerskov, Bilka To Go: Digitaliseringsprojekt i en stor ’murstensbutik’ giver skvulp, kampe og opgør med gamle vaner.

* Thomas Pedersen, Winefamly: Muligheder og barrierer i nye abonnementsløsninger – intet er, som det ser ud.

Tema 4: Kapitalfondsejerskab overfor familieejerskab.

* Christian Hinchelday, Perchs Tehandel: Hvordan navigerer man et fysisk butikskoncept gennem syv generationer?

* Lars Cordt & Asbjørn Hyldgaard, Axcel: Hvad går en kapitalfond efter? Og hvordan er det at være ejet af en?

LÆS OGSÅ: Shoptalk skaber global detail-konference



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD