Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Ny portal lover flere kunder til webshops

Foto: Shoplr.dk



Monday den 24 August 2015 kl. 11:48 af: Søren Duran Duus

Webshops får mulighed for at promovere deres eget indhold på Shoplr.dk og dermed også komme ud i de sociale kanaler gennem Shoplr.dk's netværk. Det giver ifølge den nye portal i sidste ende flere besøgende til de forskellige webshops.

Synlighed betyder alt for webshops. Men ofte kan det være svært at trænge igennem på Google og via sociale medier for nye og mindre webshops. Hvert år lægger vi flere og flere penge online. Det betyder dog også, at konkurrencen blandt de handlende på internettet stiger.

Det vil en ny shoppingportal nu råde bod på.

Siden opstarten i januar har Shoplr.dk samlet priser fra mere end 200 danske webshops og rummer nu over 500.000 produkter i databasen. Prissammenligningstjenester er set før.

Det nye består imidlertid i, at de deltagende webshops får mulighed for at promovere deres eget indhold på Shoplr.dk og dermed også komme ud i de sociale kanaler gennem Shoplr.dk's netværk.

- Det betyder, at webshoppen kan tale til et meget større publikum, end man ellers vil kunne, hvis man benytter sig af sin egen hjemmeside og sociale netværk, fremgår det af en meddelelse.

LÆS OGSÅ: Modeportal har haft succes med at omdanne togstation til virtuel butik

Binder tingene sammen

Som noget nyt binder Shoplr.dk artikler, webshop og produkter sammen. Udover at være prissammenligningstjeneste er der mulighed for, at webshops kan udgive deres egne artikler og guides på siden og derved skabe synlighed for egne produkter.

- Det medfører en øget synlighed i søgemaskinerne og i sidste ende flere besøgende til webshoppen, lyder det fra Shoplr.dk.

Bag shoplr.dk står Per Allerup, som har arbejdet med online markedsføring, og især med synlighed i søgemaskiner gennem ti år. Målet er at skabe en shoppingportal, som både hjælper besøgende med at finde de bedste priser og de rette produkter samt at hjælpe webshops til øget omsætning via større synlighed, forklarer Per Allerup.

Som vi skrev her på detailfolk.dk 13. august, har danske iværksættere udviklet en søgemaskine, der gør det muligt at finde alle de mindre netbutikker i Europa, som Google overser. Shopfant.com er navnet på portalen.

LÆS OGSÅ: Ny søgemaskine vil hjælpe med at finde små webshops 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD