Ny portal lover flere kunder til webshops
Webshops får mulighed for at promovere deres eget indhold på Shoplr.dk og dermed også komme ud i de sociale kanaler gennem Shoplr.dk's netværk. Det giver ifølge den nye portal i sidste ende flere besøgende til de forskellige webshops.
Synlighed betyder alt for webshops. Men ofte kan det være svært at trænge igennem på Google og via sociale medier for nye og mindre webshops. Hvert år lægger vi flere og flere penge online. Det betyder dog også, at konkurrencen blandt de handlende på internettet stiger.
Det vil en ny shoppingportal nu råde bod på.
Siden opstarten i januar har Shoplr.dk samlet priser fra mere end 200 danske webshops og rummer nu over 500.000 produkter i databasen. Prissammenligningstjenester er set før.
Det nye består imidlertid i, at de deltagende webshops får mulighed for at promovere deres eget indhold på Shoplr.dk og dermed også komme ud i de sociale kanaler gennem Shoplr.dk's netværk.
- Det betyder, at webshoppen kan tale til et meget større publikum, end man ellers vil kunne, hvis man benytter sig af sin egen hjemmeside og sociale netværk, fremgår det af en meddelelse.
LÆS OGSÅ: Modeportal har haft succes med at omdanne togstation til virtuel butik
Binder tingene sammen
Som noget nyt binder Shoplr.dk artikler, webshop og produkter sammen. Udover at være prissammenligningstjeneste er der mulighed for, at webshops kan udgive deres egne artikler og guides på siden og derved skabe synlighed for egne produkter.
- Det medfører en øget synlighed i søgemaskinerne og i sidste ende flere besøgende til webshoppen, lyder det fra Shoplr.dk.
Bag shoplr.dk står Per Allerup, som har arbejdet med online markedsføring, og især med synlighed i søgemaskiner gennem ti år. Målet er at skabe en shoppingportal, som både hjælper besøgende med at finde de bedste priser og de rette produkter samt at hjælpe webshops til øget omsætning via større synlighed, forklarer Per Allerup.
Som vi skrev her på detailfolk.dk 13. august, har danske iværksættere udviklet en søgemaskine, der gør det muligt at finde alle de mindre netbutikker i Europa, som Google overser. Shopfant.com er navnet på portalen.
LÆS OGSÅ: Ny søgemaskine vil hjælpe med at finde små webshops
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter