Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Netto sletter opslag: Gav alt for mange henvendelser

Det var dette pop-up telt der på få dage skabte en storm af henvendelser til Netto.




Thursday den 19 April 2018 kl. 09:10 - Kilde: BT

Et almindeligt reklame-opslag fik Netto til at "drukne" i henvendelser. Nu er det slettet fra Facebook.

Normalt er det målet at få så meget opmærksomhed som muligt for opslag på Facebook - det gælder især for en discountkæde som Netto, der er på evig jagt efter kunder.

Men det kan også blive for meget af det gode.

Da Netto reklamerede for en slags pop-up-telte, som forældre kan sidde i, når de ser deres børn spille fodbold, fik det interessen til at eksplodere på en måde, så opslaget måtte slettes igen, skriver BT.

Opslaget nåede ud til 3,8 mio. Facebook-brugere verden over.

- Afledt af det, er vi simpelthen druknet i henvendelser – særligt fra udlandet, hvor interesserede kunder vil have sendt telte til f.eks. Australien, siger Nettos landedirektør Brian Seemann Broe til BT.

LÆS OGSÅ: Netto lancerer ny app: Finder nedsatte varer til kunderne

Læs hele artiklen på BT


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD