Netto sletter opslag: Gav alt for mange henvendelser
Et almindeligt reklame-opslag fik Netto til at "drukne" i henvendelser. Nu er det slettet fra Facebook.
Normalt er det målet at få så meget opmærksomhed som muligt for opslag på Facebook - det gælder især for en discountkæde som Netto, der er på evig jagt efter kunder.
Men det kan også blive for meget af det gode.
Da Netto reklamerede for en slags pop-up-telte, som forældre kan sidde i, når de ser deres børn spille fodbold, fik det interessen til at eksplodere på en måde, så opslaget måtte slettes igen, skriver BT.
Opslaget nåede ud til 3,8 mio. Facebook-brugere verden over.
- Afledt af det, er vi simpelthen druknet i henvendelser – særligt fra udlandet, hvor interesserede kunder vil have sendt telte til f.eks. Australien, siger Nettos landedirektør Brian Seemann Broe til BT.
LÆS OGSÅ: Netto lancerer ny app: Finder nedsatte varer til kunderne
Læs hele artiklen på BTFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter