Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Kan fremtidens parkering hjælpe butikkerne?"

- Martin Michael Frederiksen, It-ekspert og foredragsholder
Læs bloggen her

Netto sletter opslag: Gav alt for mange henvendelser

Det var dette pop-up telt der på få dage skabte en storm af henvendelser til Netto.




Torsdag den 19 april 2018 kl. 09:10 - Kilde: BT - 0

Et almindeligt reklame-opslag fik Netto til at "drukne" i henvendelser. Nu er det slettet fra Facebook.

Normalt er det målet at få så meget opmærksomhed som muligt for opslag på Facebook - det gælder især for en discountkæde som Netto, der er på evig jagt efter kunder.

Men det kan også blive for meget af det gode.

Da Netto reklamerede for en slags pop-up-telte, som forældre kan sidde i, når de ser deres børn spille fodbold, fik det interessen til at eksplodere på en måde, så opslaget måtte slettes igen, skriver BT.

Opslaget nåede ud til 3,8 mio. Facebook-brugere verden over.

- Afledt af det, er vi simpelthen druknet i henvendelser – særligt fra udlandet, hvor interesserede kunder vil have sendt telte til f.eks. Australien, siger Nettos landedirektør Brian Seemann Broe til BT.

LÆS OGSÅ: Netto lancerer ny app: Finder nedsatte varer til kunderne

Læs hele artiklen på BT


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD