Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Netbutikker vil registrere dårlige kunder

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 12 September 2013 kl. 10:25 - Kilde: Computerworld

De danske netbutikker vil have et fælles register over kunder, der snyder, truer eller på anden vis er urimelige.

Forbrugerne har forskellige anmeldersider på nettet, og nu vil netbutikkerne have det samme med omvendt fortegn.

Ligesom kunderne kan anmelde butikkerne på blandt andet siden Trustpilot.dk, vil online butikkerne også have mulighed for at lave et fælles register med navnene på kunder, der eksempelvis snyder med dankortoplysninger. Det skriver Computerworld.

Kristian Poulsen, der er daglig leder af Computerplanet på Frederiksberg i København, siger til Computerworld, at han ønsker et sådant register, fordi han både har oplevet at blive snydt for penge og har oplevet utilfredse netkunder, der er gået amok i den fysiske butik. Ifølge Kristian Poulsen har han talt med flere store e-handlere i Danmark, der er interesserede i et register.

Datatilsynet oplyser til Computerworld, at det er burde være muligt at oprette et sådant register, så længe man sørger for at overholde nogle formelle vilkår, der gælder på området.

LÆS OGSÅ: Netbutikker oplever snyd med kreditkort

Læs hele artiklen på Computerworld


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD