Nemlig.com leger med LEGO
Det fremadstormende onliesupermarked involverer sig nu i et event, der byder på 14 ton LEGO-klodser og 300 LEGO-modeller.
Når LEGO's LEGO World-event løber af stablen i Bella Centret i slutningen af næste uge, vil nemlig.com være med på sidelinjen.
Onlinesupermarkedet er sponsor for eventet, der blandt andet byder på 14 ton LEGO-klodser og 300 byggede LEGO-modeller.
Nemlig.coms sponsorat betyder blandt andet, at onlinesupermarkedets ambassadør Felix Smith hver dag vil lave konkurrencer med børnene.
Hos nemlig.com mener man, at sponsoratet er oplagt, da onlinesupermarkedets fornemmeste opgave er at lette hverdagen for de travle børnefamilier og give dem mere tid.
- Vi synes, at det er fantastisk, at vi i år er en del af LEGO World, som netop giver os mulighed for at bakke op om vigtige værdier som leg og kreativitet. Vi har den samme målgruppe, og for os er det en oplagt begivenhed, hvor vi kan bidrage til en sjov dag i familiens tegn, siger siger marketingchef hos nemlig.com, Rikke Søgaard, i en udtalelse.
Nemlig.com slog de virtuelle døre op i 2010 og er i dag Danmarks største online supermarked med over 400 ansatte, en omsætning på et trecifret millionbeløb og mere end 7.300 dagligvarer på hylderne.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter