Nemlig.com bruger biljagt og skydevåben i ny kampagne
Næsten et år har det taget at udvikle et nyt reklameunivers for Nemlig.com. Resultatet ligner en actionfilm.
Nemlig.com, der selv har været en del i skudlinjen gennem de seneste måneder, er nu klar med en reklamekampagne, hvor politi, biljagt og skydevåben sætter rammerne.
Reklamebureauet Pong har brugt 11 måneder på at udvikle hele kampagnen for Nemlig.com, som arbejder med budskabet “Gør livet lidt nemmere... Nem, nemmere, Nemlig.com.”
- Så er vi er gået til actionfilmen med nemlig.com. Hvad mindre end et godt politi- og røverdrama kan gøre op med klassisk dansk dagligvaremarkedsføring, spørger den adm. direktør for Pong, Mette Hørdum, retorisk i et indlæg på LinkedIn.
Selskabet Bacon har stået for selve produktionen af reklamerne. Den første film i rækken løber over tv-skærmen i øjeblikket. Se den her.
Tidligere på året var Nemlig.com udsat for en del kritik, som gik på tvivlsomme forhold for både de eksterne chauffører og de ansatte på lageret. Den adm. direktør - Stefan Plenge - var selv været ude med en bestemt afvisning af anklagerne.
- Vi er i Nemlig.com udsat for den vildeste smædekampagne fra 3F, og de er lykkedes med at få Politiken til at være deres pennefører, skrev direktøren i et længere modsvar fra april.
LÆS OGSÅ: Nemlig.com finder løsning på et af forretningens svage punkter
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter