Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Nemlig: Vi oplever en bølge af ældre kunder

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 19 May 2020 kl. 11:58 af: Redaktionen

 

Under coronakrisen har flere ældre forbrugere ændret vaner: De køber dagligvarer på nettet, lyder det fra Nemlig.com.

Tidligere har FDIH meldt ud, at coronakrisen har været med til at give supermarkederne på nettet et folkeligt gennembrud.

Det stemmer godt overens med den seneste melding fra Nemlig.com, som i disse uger kan notere sig en stigende interesse fra ældre forbrugere.

- Vi oplever i disse dage en markant fremgang i antallet af ældre kunder, der ønsker at handle ind via nemlig.com. Det er faktisk den kundegruppe, der er vokset allermest de seneste måneder, siger Mikkel Pilemand i en pressemeddelelse. Han er kommerciel direktør i Nemlig.com.

Kigger man på fordelingen af nye kunder på nemlig.com, så har aldersgruppen for de 65+ årige steget markant mere end de øvrige kunder på Nemlig.com, og i marts og april måned udgjorde 65+ aldersgruppen en femtedel af nemlig.coms kunder.

Helt overordnet steg omsætningen af dagligvarer på nettet i april måned til over det dobbelt i forhold til samme periode sidste år, viser tal fra FDIH.

LÆS OGSÅ: Efter sikkerhedsbrist: Nemlig skriver til tusindvis af kunder



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD