Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Modebrand åbner egen butik med falske kopivarer

Billedet er fra Diesels Instagramprofil.




Tuesday den 13 February 2018 kl. 05:50 - Kilde: Retail Detail

Et italiensk modebrand har valgt at åbne en pop-up-butik i New York, hvor varerne ligner kopier og sælges til en slik.

Det internationale modebrand Diesel har åbnet en ret speciel pop-up-butik i Chinatown i New York. De har nemlig åbnet en bod, hvor de sælger tilsyneladende falske Dielsel-varer under navnet Deisel. Det skriver Retail Detail.

Du kan se butikken og reklamen HER

Chinatown er kendt for at huse en lang række butikker, som sælger falske varer. Pop-up-butikken havde åbent indtil den 12. februar og var en del af Diesels kampagne Go with the Flaw.

Tvistet i kampagnen er så, at alle varerne, som sælges i butikken, rent faktisk er ægte Dieselvarer, hvor mærket bare er ændret. Der var derfor tale om falske kopivarer. Og de kunder, der valgte at købe en jakke eller et par bukser, fik ægte Dieselvarer til spotpris.

Kampagnen skal sætte fokus på, at Diesel genåbner sin butik i New York. Fra den 13. februar vil Deisel-produkterne også blive solgt på Diesel's webshop.

LÆS OGSÅ: Lidl laver ny kampagne med skjult kamera

Læs hele artiklen på Retail Detail


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD