Miinto lancerer kampagne med transkønnede
Modeportalen Miinto bruger to transkønnede modeller i sin nye kampagne, som også består af dokumentarvideoer helt uden logo.
Miinto er klar med en ny kampagne, der skal nå ud til de mange brugere på de sociale medier. Kampagnen hedder Find Yourself, og den viser to unge transkønnede menneskers livshistorier. Det skriver modeportalen Miinto i en pressemeddelelse.
Kampagnen består blandt andet af almindelige modelfotos af modellerne. Men derudover følger der også youtube-dokumentarfilm, som viser modellernes vej til at finde sig selv. Det særlige ved videoerne er, at Miinto ikke nævnes på noget tidspunkt. Du kan se videoen ved at klikke her.
Større digital tilstedeværelse
I maj opgraderede Miinto marketingteamet med Marc Østerskov fra Telmore som CMO, netop fordi Miinto ønskede en større digital tilstedeværelse.
- Hvis vi skal lykkes med vores mission: at gøre opmærksom på, og styrke de lokale fysiske modebutikker, så er det helt essentielt, at forbrugerne kender til os. Det er ikke længere nok, at vi er stærke i AdWords, hvor konkurrencen de sidste 18-24 måneder for alvor er taget til. Jeg er overbevist om, at ”Find Yourself” vil nå rigtig mange i vores målgruppe, siger Marc Østerskov i pressemeddelelsen.
Succes-reklamebureau står bag
Det nye kampagneunivers og den ambitiøse markedsføringsstrategi er skabt i samarbejde med reklamebureauet &CO, der også står bag succeser som Momondos ”The DNA Journey” og TV2’s ”All That We Share.
Miinto giver små modebutikker og designere mulighed for at sælge deres lokale produkter online. Virksomheden blev grundlagt i 2009 af Konrad A. Kierklo. I dag findes Miinto i fem lande med endnu et marked på vej. Miinto har i alt 129 medarbejdere i fire lande med 70 ansatte i hovedkvarteret i København.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter