Meny henter ny marketingchef hos konkurrenten
En profil med 20 års erfaring bliver ny marketingchef for Meny.
Rikke Bangild er navnet på den kommende marketingchef for Meny.
Det skriver Dagrofa i en pressemeddelelse.
Senest har Rikke Bangild været marketingchef for Kvickly og SuperBrugsen. Tidligere har hun også været hos Netto, hvor hun var med til at udrulle konceptet Netto 3.0.
- Vi får en person med en solid ledererfaring og et tværorganisatorisk mindset, siger Jesper Bjerring, kommerciel direktør i MEMenyNY.
- Vi glæder os til at byde Rikke Bangild velkommen og få hendes vision for at skabe Danmarks MADmarked. Vi ved, at Rikke har et fantastisk drive og evner at omsætte sin markedsforståelse til en stærk brand- og marketingstrategi, siger han.
Før tiden i detailhandlen arbejdede Rikke Bangild for store virksomheder som Unilever og Kellogg.
Rikke Bangild tiltræder den 1. oktober.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter