Medie: Landsdækkende tøjkæde bliver sat til salg
Efter mere end ti år forsøger kapitalfond at finde en køber til tøjkoncernen Ball Group, hvor der bare er et enkelt brand tilbage.
Tøjkoncernen Ball Group, som står bag over 120 Zizzi-butikker i Danmark og Nordeuropa, kan meget vel komme på nye hænder.
Det skriver Børsen, som har historien fra kilder med kendskab til salgsprocessen. Ejerne i Danmarks største kapitalfond, Axcel, afviser dog at bidrage med en kommentar.
Axcel købte Ball Group i 2007. Dengang havde koncernen flere brands, men efter en økonomisk nedtur blev de solgt til DK Company i 2016.
Siden er udviklingen gået den rigtige vej. I 2017 steg omsætningen for andet år i træk og landede på 484 millioner kroner. Bundlinjen endte dog i et minus på 3 millioner.
Zizzi sælger tøj i store størrelser til kvinder.
LÆS OGSÅ: Alle brands går tilbage hos dansk modekoncern
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter