Matas vil udnytte klubkunder
Materialistkæden vil nu udnytte de data, som kæden har på de 1,4 millioner medlemmer af Club Matas.
Nu vil Matas udnytte det potentiale, som kædens store kundeklub rummer.
Med 1,4 millioner medlemmer i Club Matas har materialistkæden en stor mængde data, som kan udnyttes til en målrettet indsats i forsøget på at få kunderne til at hive flere penge op af lommen, skriver Berlingske Business.
Derfor vil kæden nu til at henvende sig mere specifikt til de enkelte kunder. Adm. direktør Terje List siger til avisen, at et af de vigtigste indsatsområder er at få materialiseret de mange medlemmers loyalitet til konkrete tiltag.
Matas kom i går ud med et kvartalsregnskab, som viste fremgang, men hvor omsætningen samtidig er påvirket af forbrugernes manglende lyst til at bruge penge.
LÆS OGSÅ: Matas omsætter for mindre end ventet
Læs hele artiklen på Berlingske BusinessFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter