Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Matas vil udnytte klubkunder

Foto: detailfolk.dk



Friday den 22 August 2014 kl. 09:16 - Kilde: Berlingske Business

Materialistkæden vil nu udnytte de data, som kæden har på de 1,4 millioner medlemmer af Club Matas.

Nu vil Matas udnytte det potentiale, som kædens store kundeklub rummer.

Med 1,4 millioner medlemmer i Club Matas har materialistkæden en stor mængde data, som kan udnyttes til en målrettet indsats i forsøget på at få kunderne til at hive flere penge op af lommen, skriver Berlingske Business.

Derfor vil kæden nu til at henvende sig mere specifikt til de enkelte kunder. Adm. direktør Terje List siger til avisen, at et af de vigtigste indsatsområder er at få materialiseret de mange medlemmers loyalitet til konkrete tiltag.

Matas kom i går ud med et kvartalsregnskab, som viste fremgang, men hvor omsætningen samtidig er påvirket af forbrugernes manglende lyst til at bruge penge.

LÆS OGSÅ: Matas omsætter for mindre end ventet

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD