Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Matas løsner op og får en ny rummelig stil

Foto: Matas



Thursday den 18 October 2018 kl. 09:17 - Kilde: Dansk Markedsføring

Kunderne skal have et selvstændigt indtryk af Matas, som derfor frisker kommunikationen op. Kendis får plads i forreste række.

For første gang satser Matas på en purpose-baseret kommunikation i kampen om kunderne. Det skriver Dansk Markedsføring.

Hele indsatsen er samlet under sloganet Skønnere sammen, som skal bløde de traditionelle skønhedsidealer lidt op og skabe mere rummelighed.

Eksempelvis har Matas opfordret sine medlemmer til at uploade et selvportræt på et kampagnesite og skrive, hvad skønhed er for dem.

- Skønnere sammen skal bygge bro mellem brandingen og det taktiske, siger marketingchef Anne Lene Hamann til Dansk Markedsføring.

- For der vil selvfølgelig stadig være gode tilbud i Matas, men målet er at differentiere os via et purpose (formål, red). At stå skarpere i forbrugernes bevidsthed, fortsætter hun.

Matas har hentet skuespiller og forfatter Hella Joof ind som frontfigur til at sparke den nye satsning i gang. Hun er blandt andet med i en præsentationsvideo, som du kan se HER.

LÆS OGSÅ: Nu klipper Matas snoren til nyt koncept

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD