Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Matas har fundet en vej til de unges opmærksomhed

Foto: detailfolk.dk



Monday den 7 November 2022 kl. 11:45 - Kilde: Finans

På Tiktok har Matas fået stor opmærksomhed fra de yngre generationer, og det kan ses i salgstallene, mener den ansvarlige for indsatsen.

At få de unges opmærksomhed plejer at være en af de svære discipliner inden for marketing. Men i Matas har de knækket en del af koden.

På det sociale medie Tiktok har den enorme detailvirksomhed fået succes med sine korte videoer, som sagtens kan trække over 100.000 visninger, skriver Finans.

Ifølge den ansvarlige for sociale medier og influencere i Matas, Maja Fabech, påvirker det salget ude i butikkerne.

- Det er svært at vurdere, hvor meget Tiktok betyder, fordi deres handelsanalyser ikke er så veludviklede, men vi kan se en stigning af kunder fra Generation Z. Det giver os indikationer på, at vores tilstedeværelse på Tiktok kan ses i salgstallene, siger Maja Fabech til Finans.

Forbrugere, som er født mellem 1996 og 2015, falder ind under Generation Z.

LÆS OGSÅ: En topfigur fra dansk erhvervsliv får rolle i Matas

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD