Lidl kommer på maven af store danske sportsstjerner
Discountkæden Lidl bliver navnesponsor på et stort cykelhold, som har flere danskere på lønningslisten.
Om en måned bliver discountkæden Lidl navnesponsor for cykelholdet Trek-Segafredo, hvor danskerne Mads Pedersen, Mattias Skjelmose og Asbjørn Hellemose har kontrakt.
Når Tour de France starter den 1.juli, har holdet således skiftet navn til Lidl-Trek. Det samme gælder for kvindeholdet, som kører første etape i Giro d’Italia dagen inden.
- Vi ønsker at være en rollemodel for cykling, og derfor er vi glade for at støtte et stærkt, mangfoldigt hold af internationale topatleter, siger Jens Stratmann, som er adm. direktør for den danske del af Lidl.
Som sponsor har Lidl og Trek ikke kun fokus på sportslig succes, men også sundhed, motion samt bevidst ernæring.
- Vi er overbeviste om, at sund ernæring og en aktiv livsstil – formet af sport og motion – styrker menneskers trivsel. Ligesom vores Lidl-produkter er tilgængelige for alle, er cykling en sport for alle og velegnet for alle, der gerne vil være mere aktive i hverdagen. Vi ønsker at dele dette budskab med så mange mennesker som muligt, siger Jens Stratmann.
LÆS OGSÅ: Lidl-direktør: - Selv rygerne kommer stadig og handler hos os
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter