Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Landsdækkende taskekæde opdaterer populært brand

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 18 October 2018 kl. 06:00 - Kilde: Fashion Forum

Med en overhaling af et velsælgende in-house brand forsøger den landsdækkende Neye-kæde at booste salget.

Taskekæden Neye har indgået et samarbejde med virksomheden Markbjerg ApS og designeren Mette Astrup. Det skriver Fashion Forum.

Hensigten er at relancere det prisvenlige brand Aura.

- Aura er et af vores mest populære brands, siger Camilla Raffnsøe til Fashion Forum. Hun er administrerende direktør i Neye.

- Men vi har i den seneste tid haft et ønske om at relancere Aura med et designmæssigt løft, et fokuseret sortiment og et stærkere visuelt udtryk. Det var dog meget vigtigt for os, at det skete med stor respekt for den succes, brandet er i dag, fortsætter hun.

Neye har 42 butikker over hele landet, som handler med forskellige lædervarer - især tasker og tegnebøger. De landede en omsætning på 342 millioner kroner for 2016/17 - en forbedring på omtrent 60 millioner.

Resultatet lød på små 18 millioner kroner. Det var væsentligt mindre i forhold til det foregående år, hvor et frasalg af anlægsaktiver sendte overskuddet helt op på 195 millioner.

LÆS OGSÅ: Opkøb sender omsætningen til tops hos læder-butikker

Læs hele artiklen på Fashion Forum


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD