Kunderne klager: Venter længe på Biva-møbler
Et nyt system skulle gøre leveringerne fra Biva mere stabile. Det modsatte skete.
Vrede anmeldelser fra sure kunder er regnet ned over Biva på Trustpilot. Problemerne skyldes, ifølge salgsdirektør, Rune Furbo, at leveringen af varer ikke fungerer helt efter planen. Det skriver Finans.
Biva skiftede i slutningen af 2016 fragtselskab med henblik på at kunne tilbyde en mere præcis og stabil levering. At det omvendte så skete, beklager salgsdirektøren til kunderne.
- Vi har måttet konstatere, at opstarten af det nye samarbejde har medført en del uforudsete hændelser. Som følge heraf har vi over en kortere periode ikke været i stand til at yde optimal kundeservice i forbindelse med levering og fragt, skriver Rune Furbo.
Møbelkæden har haft en turbulent tid de seneste år. Biva gik konkurs i 2013. Rettighederne til brandet blev året efter købt af de to tidligere butikschefer, Jesper Jørgensen og Rune Furbo. De startede Biva op igen, men denne gang hovedsageligt som netbutik. Siden har de dog føjet møbelhuse i Brøndby, Fredericia og Aalborg til.
- Den ustabile situation har også sat vores medarbejdere i kundeservice under et voldsomt pres, hvorfor ventetiden i den seneste tid desværre har været væsentligt længere end normalt. Det er selvfølgelig slet ikke godt nok, men vi arbejder på højtryk, og langt de fleste sager er heldigvis løst nu, skriver Rune Furbo.
LÆS OGSÅ: Det nye Biva vil være størst i Skandinavien
Læs hele artiklen på FinansFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter