Kunder har milliard-besparelser til gode i Coop
En digital formue ligger og samler støv, lyder meldingen fra Coop, som nu gør kunderne opmærksomme på sin kampagne.
Samlemærkerne i Coop er blevet digitale, og det får rigtig mange kunder til at glemme dem, skriver dagligvarekoncernen i en pressemeddelelse.
Lige nu har medlemmerne 1,63 milliarder kroner liggende i ubenyttede samlemærker, som de får helt automatisk, hver gang de køber for 50 kroner i en af koncernens butikker.
- Mange kunder er nok ikke klar over, at de har denne mulighed. Derfor vil vi godt gøre opmærksom på, at der er et stort uudnyttet potentiale for at gøre et godt køb, siger Thomas W. Pohlentz, der er loyalitetsmanager i Coop.
Han understreger dog, at man anser samlemærkerne som en succes.
- Selv om der er mange, der ikke har udnyttet muligheden endnu, ændrer det ikke billedet af, at samlemærkekampagnerne er særdeles populære blandt vores kunder, og derfor vil vi blive ved med at tilbyde det, siger Thomas W. Pohlentz.
For tiden har kunderne mulighed for at købe glas af mærket Spiegelau med rabat, skriver Coop. Senere på året kommer der nye kampagner.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter