Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Kunder har milliard-besparelser til gode i Coop





Thursday den 7 February 2019 kl. 10:03 af: Kristian Holgersen

En digital formue ligger og samler støv, lyder meldingen fra Coop, som nu gør kunderne opmærksomme på sin kampagne.

Samlemærkerne i Coop er blevet digitale, og det får rigtig mange kunder til at glemme dem, skriver dagligvarekoncernen i en pressemeddelelse.

Lige nu har medlemmerne 1,63 milliarder kroner liggende i ubenyttede samlemærker, som de får helt automatisk, hver gang de køber for 50 kroner i en af koncernens butikker.

- Mange kunder er nok ikke klar over, at de har denne mulighed. Derfor vil vi godt gøre opmærksom på, at der er et stort uudnyttet potentiale for at gøre et godt køb, siger Thomas W. Pohlentz, der er loyalitetsmanager i Coop.

Han understreger dog, at man anser samlemærkerne som en succes.

- Selv om der er mange, der ikke har udnyttet muligheden endnu, ændrer det ikke billedet af, at samlemærkekampagnerne er særdeles populære blandt vores kunder, og derfor vil vi blive ved med at tilbyde det, siger Thomas W. Pohlentz.

For tiden har kunderne mulighed for at købe glas af mærket Spiegelau med rabat, skriver Coop. Senere på året kommer der nye kampagner.

LÆS OGSÅ: Endnu en direktør skifter Dagrofa ud med Coop



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD