Nu kan push-ups give medlemsbonus hos Coop
Dagligvarekoncernen indgår et nyt samarbejde med fitnesskæde. En fælles vision ligger bag.
Fra januar kan medlemmer af Coop optjene medlemsbonus, når de træner i Loop Fitness, som er at finde over det meste af landet.
Det skriver Coop i en pressemeddelelse.
- Coop og Loop Fitness har en fælles mærkesag nemlig folkesundhed gennem motion og kost, derfor er partnerskabet et godt match for os, siger Ulrik Hjulmand. Han er chef for Coops partnerprogram.
- Med det her samarbejde når vi bredt ud til Coops 1.7 mio. medlemmer i hele landet med et træningstilbud, som matcher målgruppen og støtter op om Coops vision om at hjælpe danskerne med at leve sundere gennem motion og kost, fortsætter han.
På sigt er det planen, at samarbejdet skal bredes ud til også at omfatte fælles tiltag, som støtter op om at gøre motion til en naturlig del af livet.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter