Konkurrent til supermarkederne opruster på chefgangen
Rikke Feldmann er ny på chefgangen hos Hverdag.dk.
En medlemsklub med fokus på hverdagsvarer gik i luften midt under nedlukningen. Efter en god start begynder de nu at opruste.
Da dele af samfundet var lukket ned i det tidlige forår, blev medlemsklubben Hverdag.dk åbnet op for kunder en smule før, det egentlig var planlagt.
Trods hastværket er lanceringen gået godt, lyder status fra virksomheden i en pressemeddelelse.
Hverdag.dk har oplevet et konstant strøm af nye medlemmer og har fordoblet antallet af medarbejdere for at kunne følge med efterspørgslen. Samtidig bliver der nu også oprustet på chefgangen.
Den tidligere administrerende direktør fra Visma Logbuy - Rikke Feldmann - er således hentet ind som digitalchef i virksomheden.
- Hverdag.dk’s mission om, at det skal være lettere og billigere for danskerne at få hverdagen til at hænge sammen, tiltaler mig utrolig meget, siger Rikke Feldmand.
- Det er virkelig et marked i udvikling , som jeg ser frem til at være med til at rykke yderligere. At Hverdag.dk’s koncept er tænkt 100 % digitalt fra start, gør det selvfølgelig kun endnu mere spændende for en profil som mig, fortsætter hun.
Varer til indkøbspris
Hverdag.dk er ikke et traditionelt supermarked, men en klub på nettet, hvor medlemmerne betaler fra 99 kroner om måneden for at kunne købe hverdagsprodukter til indkøbspris.
Sortimentet består af dagligvarer, personlig pleje og flere typer nonfood-varer, som man kender det fra varehuse.
- Jo flere medlemmer vi bliver, jo større partier kan vi købe hjem. Og jo bedre indkøbspriser kan vi dermed sikre vores medlemmer, sagde Morten Schultz Sakariassen i en pressemeddelelse tidligere på året. Han er en af iværksætterne bag Hverdag.dk, hvor han også fungerer som driftsdirektør.
- Men allerede nu kan vi se, at et typisk medlem på Hverdag.dk ved første indkøb tjener sit medlemskab hjem. Derfra kan man helt selv bestemme, hvor meget man vil bruge og dermed, hvor meget man vil spare resten af måneden, fortsatte han.
LÆS OGSÅ: Iværksættere vil udfordre detailhandlen med indkøbspriser
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter