Kiwi satser på stort samarbejde med TV 2
TV 2 og Kiwi er blevet enige om, at Kiwi skal være hovedsponsor på en af TV 2's store satsninger til næste sommer.
Til sommer regner TV 2 med at lægge vejen forbi 11 byer i forbindelse med dækningen af Tour de France. Men TV 2 kommer ikke til at rejse rundt alene. Turen rundt i Danmark kommer nemlig til at ske i samarbejde med discountkæden Kiwi, som har valgt at blive hovedsponsor på arrangementerne, der har særligt fokus på cykling og motion.
- Tour de France og cykling generelt har utrolig godt fat i danskerne. Faktisk er cykling i dag en af de foretrukne motionsformer herhjemme. Derfor giver samarbejdet med ’TV 2 på Tour’ os en rigtig stærk platform og er en god kobling til vores strategiske indsats omkring sundhed for alle, siger Carsten Hansen, der er kædedirektør i Kiwi, i en pressemeddelelse.
Stort fokus på sundhed
Kiwi har det seneste år forsøgt at brande sig som en discountkæde med fokus på sundhed. Og derfor passer det rigtig godt ind i konceptet, at blive hovedsponsor for et event, der fokuserer meget på motion.
- Kiwi indledte i efteråret 2014 sin indsats for at sikre forbrugerne lavere priser på de sunde varer. Det skete med introduktionen af 20 procent rabat på alt frugt og grønt for kunder med fordelskortet, Kiwi-kort, står der i pressemeddelelsen.
Ifølge Kiwi betyder det, at kæden er den discountkæde, som tilbyder det største økologiske sortiment i dansk dagligvarehandel.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter