Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kinesisk nethandel kan være en guldgrube

Foto: detailfolk.dk



Monday den 19 August 2013 kl. 09:54 - Kilde: Børsen

Onlinemarkedet i Kina har oplevet et boom i de seneste år, og det er derfor et område, danske virksomheder bør satse på, mener en ekspert.

Med nethandlens kæmpesucces og udbredelse i Kina er det det kinesiske onlinemarked, detailhandlerne skal satse på, hvis de drømmer om at etablere sig i Kina, skriver Børsen.

Alexander Schultz, direktør for marketingsfirmaet Shanghai Jungle, ser onlinemarkedet i Kina som en "genial" og "økonomisk overskuelig måde" at komme ind på det kinesiske marked, forklarer han til Børsen.

LÆS OGSÅ: Kampen om kineserne intensiveres
 

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD