Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Hvornår har du sidst sagt tak til en kunde?"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Kinesisk nethandel kan være en guldgrube

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 19 august 2013 kl. 09:54 - Kilde: Børsen - 0

Onlinemarkedet i Kina har oplevet et boom i de seneste år, og det er derfor et område, danske virksomheder bør satse på, mener en ekspert.

Med nethandlens kæmpesucces og udbredelse i Kina er det det kinesiske onlinemarked, detailhandlerne skal satse på, hvis de drømmer om at etablere sig i Kina, skriver Børsen.

Alexander Schultz, direktør for marketingsfirmaet Shanghai Jungle, ser onlinemarkedet i Kina som en "genial" og "økonomisk overskuelig måde" at komme ind på det kinesiske marked, forklarer han til Børsen.

LÆS OGSÅ: Kampen om kineserne intensiveres
 

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD