Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kendt dagligvarekæde sætter ind over for fedme

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 29 January 2013 kl. 15:30 af: Puk Holm Hansen

Danske skolebørn dyrker ikke nok motion. Nu har en kendt dagligvarekæde indgået et samarbejde med Dansk Idrætsforbund for at komme problemet til livs.

Når du køber et produkt fra enten Gillette, Pampers, Wella eller Ariel i Føtex, støtter du Dansk Idrætsforbund med 1 krone.

Projektet, som løber fra den 27. januar til den 23. februar, hedder "Idræt for alle børn", et initiativ som er indgået i samarbejde mellem Føtex, Dansk Idrætsforbund og Procter & Gamble, som fører produkterne.

- Vi vil gerne være med til at sikre børn og unge gode vaner, en sund livsstil og muligheden for at dyrke motion, siger direktør for Føtex, Mette Maix, i en kommentar til initiativet.

Særligt udsatte familier er i fokus


Iniativet er udarbejdet med særligt udsatte familier i tankerne. Familier som ikke har økonomien til, at børnene kan gå til fodbold eller badminton i den lokale forening.

Som minimumsbeløb er projektet sikret 4,25 millioner kroner over de næste tre år.

I første omgang løber "Idræt for alle børn" over de næste fire uger, men senere på året vender initiativet tilbage.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD