Kassemedarbejder: Opfør jer ordentligt!
Flere end 21.000 har ’liket’ et opslag, som opfordrer kunder til at tænke sig en ekstra gang om, inden deres opførelse bliver ubehagelig.
- Tænk på, at du påvirker dine omgivelser og dine medmennesker med din opførsel og dine udtalelser, både personale og andre kunder og husk, at ingen er fejlfri.
Sådan skiver kassemedarbejder hos Netto Sabina Larsen på discountkædens Facebook-side.
Det sker, fordi hun er frustreret over, hvordan ansatte ofte skal finde sig i meget fra kundernes side, hvilket ikke ligefrem gør det sjovere at arbejde i for eksempel Netto.
24-årige Sabina Larsen, der arbejder i en Netto-butik i indre Købehavn, har blandt andet oplevet en mor, der sviner et ældre ægtepar til, fordi de var for langsomme. En kvinde, der brokker sig over forkerte priser, som slet ikke var forkerte. Og en mand, der vælter to kasser med nudler, og lader det hele ligge.
Mandag har flere end 21.000 ’liket’ opslaget, og langt de fleste kommentarer er meget positive, fortæller Sabina Larsen til Ekstra Bladet.
Læs hele Sabina Larsens opfordring til kunder her
Læs hele artiklen på Ekstra BladetFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter