Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Kampen på outlet-markedet skærpes

Foto: Copenhagen Designer Outlets



Thursday den 16 October 2014 kl. 09:55 - Kilde: Berlingske Business

De fysiske outlets i Danmark må kæmpe med flere og flere online outletkoncepter.

Ligesom i resten af detailhandlen må de fysiske outlets konkurrere med flere og flere online koncepter, skriver Berlingske Business.

Eksempelvis står både britiske M&M Direct og australske My Sale klar med gode tilbud til danskerne, ligesom også sider som Outnet.com og den danske netbutik Fashionistas sælger outletvarer online.

Derfor må de fysiske outlets tage andre midler i brug for at lokke kunderne til.

Hos Copenhagen Designer Outlet, der åbnede i sidste uge, har man valgt at placere sig lige op og ned af shoppingcentret City2 i Taastrup i forsøget på at samle det bedste fra to shoppingverdner og give danskerne en årsag til at køre hjemmefra, forklarer centerdirektør Thomas Lüscher til Berlingske Business. Samtidig har man også bygget en stor legeplads i forsøget på at skabe gode rammer for den fysiske shopping.

LÆS OGSÅ: Danmarks største outlet-center slår dørene op

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD