Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Forstå hvorfor folk bruger adblocking – og lær af det!"

- Bjarke Bekhøj, Compell
Læs bloggen her

Kampen på outlet-markedet skærpes

Foto: Copenhagen Designer Outlets



Torsdag den 16 oktober 2014 kl. 09:55 - Kilde: Berlingske Business - 0

De fysiske outlets i Danmark må kæmpe med flere og flere online outletkoncepter.

Ligesom i resten af detailhandlen må de fysiske outlets konkurrere med flere og flere online koncepter, skriver Berlingske Business.

Eksempelvis står både britiske M&M Direct og australske My Sale klar med gode tilbud til danskerne, ligesom også sider som Outnet.com og den danske netbutik Fashionistas sælger outletvarer online.

Derfor må de fysiske outlets tage andre midler i brug for at lokke kunderne til.

Hos Copenhagen Designer Outlet, der åbnede i sidste uge, har man valgt at placere sig lige op og ned af shoppingcentret City2 i Taastrup i forsøget på at samle det bedste fra to shoppingverdner og give danskerne en årsag til at køre hjemmefra, forklarer centerdirektør Thomas Lüscher til Berlingske Business. Samtidig har man også bygget en stor legeplads i forsøget på at skabe gode rammer for den fysiske shopping.

LÆS OGSÅ: Danmarks største outlet-center slår dørene op

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD