Nyt outletcenter mangler dametøj
Det kommende outletcenter, Copenhagen Designer Outlet, melder om generel stor interesse, men mangler fortsat brands indenfor kvindemode.
Til oktober slår Copenhagen Designer Outlet dørene op, men det bliver i første omgang uden at være så stærke på modeområdet indenfor kvindebeklædning, som centret gerne ville. Det skriver Business.dk.
Centerdirektør Thomas Lüscher oplyser til Business.dk, at der fortsat pågår forhandlinger både nationalt og internationalt, da netop kvindesegmentet er vigtigt for denne type handel.
Til gengæld bliver den nye outletby stærk på sport med 4 mærker i samme kategori som Nike, og derudover vil man finde mærker som Nike, Gant, Lacoste, Maya Maya og Bertoni fra starten.
Det nye outletcenter åbner den 9. oktober ved City 2 i Taastrup.
LÆS OGSÅ: Outletby i stor vækst frygter ikke nye konkurrenter
Læs hele artiklen på Business.dkFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter