Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

JYSK satser digitalt

De fysiske butikker kommer til at spille en central rolle i JYSK's digitale satsning.
Foto: Jysk



Monday den 3 February 2014 kl. 10:33 - Kilde: Huset Markedsføring

Bredere sortiment og click & collect bliver en del af JYSK's nye digitale strategi, hvor de fysiske butikker også vil spille en central rolle.

Med en digital satsning vil JYSK skabe et nyt globalt marked.

Online skal dele af den danske dynegigants sortiment fremover være tilgængeligt på tværs af eksisterende markeder modsat tidligere, hvor man har satset på lokale sortimenter, skriver  Huset Markedsføring i sit seneste trykte blad.

De velkendte JYSK-butikker skal fortsat spille en central rolle i den digitale satsning, da man vil have fokus på salg på tværs af kanaler, siger salgs- og marketingdirektør hos JYSK Niels Veien til Huset Markedsføring. Derfor bliver click & collect, hvor kunderne bestiller online og henter varer i butikkerne, også en central del af den digitale satsning.

Butikkernes rolle kommer ifølge Niels Veien til fremover at være todelt. Dels skal de være showroom for de varer, der handles på nettet, mens de samtidig skal tilbyde kunderne en eksklusiv service, der kan forsikre dem om, at de køber det rigtige.

LÆS OGSÅ: JYSK fremlægger rekordregnskab



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD