Iværksættervirksomhed løser netbutikkers reklamationsproblemer
En iværksættervirksomhed har specialiseret sig i at håndtere reklamationsprocessen for cykelwebshops og hjælper bl.a. Coop.dk.
Iværksættervirksomheden Bikehero har specialiseret sig i at levere cykelservice og hjælpe cykelwebshops med reklamationsprocessen.
Virksomheden har erfaring med reklamationshåndtering af cykler, da stifter Henrik Lindschou tidligere har haft en cykelwebshop.
- Reklamationer er bare ikke godt for nogle. Sure kunder og ekstra omkostninger for webshop-ejeren. Det er en dårlig cocktail. Jeg prøvede faktisk selv at finde nogle samarbejdspartnere, som jeg kunne outsource dette til, men de eksisterede ikke på daværende tidspunkt. Så vi kender udmærket til de problemer, som cykelwebshops står med, siger Henrik Lindschou i en udtalelse.
Reparerer på kundens adresse
Bikerhero samarbejder blandt andet med Coop.dk om at forbedre reklamationsprocessen, så reklamationer bliver foretaget på kundernes adresser. Kunden slipper for at returnere cyklen til Coop.dk eller bruge tid på at skulle bugsere cyklen ned til en lokal cykelforhandler.
- Vi løser et fysisk problem for B2B kunderne (reklamationsopgaver), samtidig med at vi giver dem et nyt parameter, de kan slå på, ud over pris. Samtidigt indsamler vi værdifuld data omkring de solgte cyklers svagheder og styrker: hvilke komponenter skifter vi mest, hvilke stel holder, hvilke geargrupper kræver mest vedligehold og så videre, siger Henrik Lindschou.
Bikehero leverer også cykelreparationer til private kunder i Danmark, der kan bestille en cykelmekaniker til at fikse cyklen derhjemme eller på arbejdspladsen.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter